Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 6. august 2018

Dagens store spørsmål - Passer uniformen etter ferien.........

Alltid like spennende, 4 uker ferie, med sus og dus.
Og alltid en stor klump i magen på om uniformen passer ......


Trudelu, det gjorde den og herre min så glad jeg ble.
Ja, den sitter vel som en kule, men det er jo ikke negativt.
La meg si det slik, skjørtet har vært mye trangere, så dette var ikke helt mørkt.

Noen lure mennesker hadde nok prøvd skjørtet noen dager før jobb, men det gjør ikke jeg.
Første dag på jobb, DA prøver jeg!!!!
Nyvasket, nystrøket skjørt og skjorte.
Og det gikk i dag også.


I dag var det fornuftig lunsj, det har vært lang gåtur etter middag.
Så da er vi i gang igjen.
Bevegelse og bevegelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar