Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 3. august 2018

Solsikke

Neimen hallo!

Endelig du begynner å titte frem.
Og gjett om ikke jeg har ventet på deg!

Jeg plantet frø i hermetikk bokser, jeg har pleiet og vannet og gjødslet.
Jeg har "gjemt" frøene for rådyrene, og jeg har prøvd å gjemme de bort så de ikke ble spist opp.
Dette er 4dje året jeg prøver meg på solsikker.
Og de er ALDRI kommet så langt som nå!

Så hallo der


Jeg vet jo ikke om du kommer til å springe ut, men du er på fin vei.
Skippertakgartneren er mega stolt.

Det har vært verdt jobben.
Nå mangler bare solsikke enga neste år, så har jeg det!!!!!


Mål for neste år ...... ler meg skakk - tenk deg den jobben med rådyrvakt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar