Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 6. august 2018

Melody Gardot på Operaen

Yes!
Live konsert med Melody Gardot, en av mine "to do" på min bucket list.

Jeg var der på lørdag, og for en opplevelse.

Vi hadde plasser så langt bak som du kan tenke deg.
Det var kun en rad bak oss, men jeg opplevde å høre henne levende live og hun er bare så dyktig.

Nøt det hvert ett minutt.



Musikermannen og jeg dro innover tidlig på dagen, og nøt dagen med en lunsj på Carl Johan, og vi blir litt "bønder i byen", det er mye mennesker det er mye og se på, så vi sitter der da og bare titter og koser oss med å se på alle de travle menneskene.

Så traff vi noen bekjente, og vi tok ett glass vin på Operaen med de.
De hadde ingen planer etter konserten og vi avtalte og møtes og gå ut og spise.

Kjempekoselig.

HELKVELD med Melody Gardot m/orkester, og etter på hyggelig selskap

Terningkast 10 rett og slett


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar