Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 30. juli 2018

Månefestival 2018

Dette er andre året vi drar på Månefestivalen.
Og det er utrolig hyggelig.

Det er mange band å høre på, og jeg er vel ikke den største fan av alle bandene.
Men noen setter jeg god pris på og liker.

Men festivalen er så mye mer enn bare musikk, det er mennesker, stemning, mat og drikke.
Nå var det den varmeste dagen på fredag bare 34 grader sa de.
Og det ble så hett i varmen at jeg måtte trekke i skyggen, kunne ikke stå på plassen og høre på musikk.

Vi har bodd på hotell i Fredrikstad, og tatt båten over til Gamlebyen, det har fungert helt helt perfekt.
Ingenting å klage på. JO kanskje utenfor hotellet sitter folk og røyker rett inn i rommene hvor vi prøver å sove, og det er litt skjemmende det må jeg si.

Hærlig festival
Tatt bildet av menneskene ikke alle bandene :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar