Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 20. august 2016

Øvelse gjør mester

Ett av mine mål er å utfordre meg selv.

Gjøre ting jeg ikke kan!
Si som pippi: Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg sikkert.

Vel, det er jo litt skummelt og bare hive seg ut i ting, men det jeg har øvd meg mye på de siste ukene, er å være litt mer impulsiv.
Sier noe kom på middag, selv om jeg da står og lager middag så sier jeg ja!
Eller ta en kinotur, gå en tur i skogen i regnværet, være litt mer impulsiv og gal rett og slett.

Så utrolig deilig å være i komfortsonen 24/7, men du av meg så kjedelig.

Det er jo litt dagsform også, jeg har en intens jobb, hvor jeg er på jobb fra 07.00-15.30, det er mennesker rundt meg heeeele tiden, og når jeg kommer hjem, så trenger jeg litt huletid.
Merker at den krever litt, for en blir jo så usosial. Alt blir liksom ett ork når en kommer hjem.
MEN med det målet jeg har, utfordre meg selv, ja da tar jeg meg litt i nakkeskinnet.

En annen ting som er viktig for meg er å si nei, når jeg kjenner at magen sier nei til ting.
Eks kommer du på TupperWare party, neitakk eller Mary Kay, neitakk.
Det er ikke min greie, jeg trenger absolutt ingen ting av de tingene, så nå har jeg vært flink og ærlig. Deilig altså

Men det å øve seg det er viktig.
Når jeg maler bilder, så blir det ikke så fint gang 1-2-3- men kanskje 4 forsøk gjør susen.

Flette på seg selv, ikke enkelt men jeg øver.


Glad lørdag rett og slett!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar