Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 1. august 2016

Siste innspurt

Det går så fort...... ferien.
Har ikke reist noen steder, bare vært i nuet.
Bare sett ut av vinduet og tenkt i dag er det strandvær, i dag er det skogsvær, eller i dag skal jeg ikke gjøre stort.
DEILIG
Når en har 4 uker ferie virker det selvsagt så utrolig lenge, men nå er jeg i innspurt og siste uke, og det går så utrolig fort.

Det å ikke ha klokka og følge, det å besøke eller ikke besøke.
Det å lese, skrive og male når en selv har lyst, helt fantastisk.

Nå har jeg begynt å stå opp tidlig, nyter morgenene, vil liksom ikke "miste dagen".

I dag blir en fiiiiin dag!!!!!

Blåser, og det merket jeg ikke !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar