Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 14. august 2016

Tilbake på jobb

jeg var full ladet etter 4 ukers ferie og så klar for jobb!

Mandag morgen 05.15 ringte klokken, og det gikk fint.

Jeg må gå med uniform på jobben og var litt spent på hvordan det kom til å gå.
God mat og drikke.... Vel skjørtet satt "som ei kule" og pusting var ingen tema.
Overlevde !

Jobben, kollegaer, mailer , ja det gikk i ett, og dagen , dagene , uken har bare fløyet avgårde.
Godt å være tilbake, er klar for " høst" hvisker bare det ordet, men jeg er full ladet og klar.

Etter jobb denne uke har bestått av BEVEGELSE , treningsstudio, yoga, skogsturer. 10.000 skritt hver dag !
Skjørtet virket romsligere på fredag, men det er nok bare at det har viet seg ut, men det forteller jeg ingen.

Glad ny uke !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar