Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 23. august 2016

Blåbærtur

Jeg har hatt lyst, helt siden jeg hørte at det var mye blåbær i skogen.

Fikk i gave av Lp . En bærplukker, så fornøyd.

Så var det å finne tid ....

Vel søndag var dagen . Lp og jeg dro i skogen med godt mot.

Det var perfekt vær, perfekt høstdag og perfekt stillhet.
Var bare så hyggelig. 
Vi gikk lengere og lengere inn i skogen. Det var ganske så ribbet. Men tilslutt fant vi steder som det bugnet av blåbær.
Lp var klar til å bruke bærplukkeren, jeg fikk gode barndomsminner og plukket for "hånd". Det går ikke fort, men en får ikke alt bøss i blåbærene. 

Vi plukket ca 2,5 kg, så tuslet vi hjem og var såååå fornøyd over en perfekt dag.

Når vi kom hjem måtte vi rense, vaske og tørke. Tror Lp holdt på å klikke, tror han synes det ble litt vel mye jobb med disse blåbærene.
MEN nå har vi posjonspakker i fryseren og kan nyte blåbær i havregryn og yoghurt, hver morgen 



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar