Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 23. august 2016

Festivalen Sin med Magic Pie

jadda på lørdag var jeg Janne groupie igjen.
Magic Pie spilte på festival.
Det var ikke så mange mennesker for det var ganske så tidlig.
Men de holdt en fin konsert, de er sikre og det lyder meget bra og tight. Stolt av de

Men det var flere som spilte.
Ett glad band, eller ihvertfall jeg ble veldig glad.
Violet Road, kan anbefales på det varmeste, kjempefint , engasjert, entusiastisk band.
Skal spille i Halden i NOV.

Så det siste jeg hørte på var Kim Larsen. 71 år, entrer han scenen og spilte NON stop i over en time. Og stemmen holdt.
Det som var dumt, var at himmelen åpnet seg, og jeg ble så gjennomvåt. Etter en time var jeg klissvåt helt inn. Margen. Ville bare hjem!!!

Men festival er festival.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar