Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 1. januar 2015

Maledag

Første dag av 2015 og jeg er inspirert.
Idag skal jeg jobbe i "inne" ateliet mitt.
Jeg har ett ekstra rom som jeg har alle malesakene mine i, og da er det ett atelie!

Jeg jobber med to malerier.
Jeg gir bort ett bilde til en god sak. Margrethe Ek blir 50 år og hun skal ha en konsert og tror det er budrunden på bilder, og alt gis bort til Kirkens Bymisjon om jeg husker riktig.
Det er hyggelig å bli spurt, det letteste for meg er å ta ett bilde jeg har, men da er det jo ingen utfordring. Så nå jobber jeg med ett 100x130 maleri. Det er ett Carpe Diem bilde, har vel 3-4 lag men er ikke helt i havn enda.
Må gjøre det ferdig til helgen.
Trollungen , er bildet jeg har malt over, liker gjenbruk tanken, bruker sveveramme til nytt bilde

Skal gå bra !

Glad Nyttår, gleder meg til utfordringer, latter, sorg og glede. Det er da jeg lever :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar