Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 29. desember 2014

Året 2014 på hell

Jeg tenker at nå begynner årene å gå fort :-). Vet det er ett tegn at en begynner å bli voksen men vettu det er helt greit!

Alltid spennende å ta ett tilbakeblikk.

Iår har vi i heimen hatt fokus på helse.
Vi har spist masse sunn mat, lagt om og dermed fått mer energi.
Sunn mat, trening og ikke minst gåturer.

Vi fikk en ferieuke sammen og det var deilig med sol og varme.
Jeg dro til Holbæk for å male.
Hadde det kjempefiiiint , ble kjent med Anne Berit, Elisabeth og Kjersti.
Flotte damer, veldig lærerrikt og vår fantastiske lærer Anne Marie Ploug, tok oss til uante høyder.

Høsten gikk fort, min pendler tilværelse har gjort at jeg er utrolig opphengt av været, tørt og fint hele høsten.

Koret har vært krevende, ny dirigent og nytt reportoar, har nesten tatt all energi og tru på at kor er gøy ! Men nytt år nye muligheter. I 2015 har vi 5 års jubileum .

SmåDamene er fremdeles studenter, og er lite hjemme, og sånn skal det være.
Det som er gøy, er å se er at de er voksne reflekterte  damer.
Gleder meg til å følge de videre.

Jeg opplever 2014 som ett rolig år. Ser frem til 2015 og alle dens gleder og utfordringer. Tror dette blir ett annerledes år !

Takk for 2014 og at akkurat du har vært en del av det.

Bilder kommer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar