Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 10. januar 2015

Rolig men Kreativ Lørdag

Idag hadde vi en rolig morgen. Lang frokost og helt helt rolig. Er på 7 tekopp allerede.

Lp ville se sport, så da spiller han bass og ser sport.

Jeg gikk i atelie, og har malt i hele dag, gjort om hele bildet til auksjonen. Så nå må jeg bygge det opp annerledes . Ja ja det er dette jeg liker, jobbe med maleri.

Vi gikk en tur men det var blåst og sølete. Sola skinte og det var deilig, litt friskt rett og slett.

Jeg sliter litt med formen, så det er greit å jobbe i atelie.

Nå har jeg tatt bilder av maleri, ført det over på iPad og ett maleprogram, for da kan jeg teste ut og se hvordan jeg skal bygge maleriet opp.
Fin måte å teste ut forskjellige løsninger.

Dette er pausemaleri, dvs når jeg er litt lei eller står fast da går jeg over til neste. Fin måte å jobbe effektivt.

Viser maleriet først når jeg er helt ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar