Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 22. juli 2018

Musikermannen "sommerferie" uten musikerdama

Som jeg har fortalt før.
Jeg skal på MALEKURS - hujja.

Og da skal musikermannen være hjemme alene i 2 uker.
Dermed så får han litt "ferie" selv om han er på jobb!

Tror alle har godt av litt egentid.....

Men i hvert fall, jeg skulle da være snill så jeg kjøpte inn det jeg tror han kommer til å spise ( det finnes jo butikker så han kunne kjøpt det selv) MEN jeg kjenner ham.
Derfor kjøpte jeg inn 5-6 FjordLands middager, det har faktisk ALDRI vært i vårt hus før.
Men jeg tenkte når han ikke har meg å lage middag til, da gidder ikke han og lage middag.
Det blir pølse i bua i stedet.
Så jeg handlet inn - middager- is osv.

Han overlevde og han har hatt det topp!

Fjordland leverer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar