Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 22. juli 2018

Opp og nedturer i skisse - maleri verden min !

Jeg går på kurs/skole for å utvikle meg.
Ikke for å male det jeg gjør ellers.

Jeg følger oppgavene og utfører de som vi får beskjed om.

Vi fikk en hjemmelekse - hvor vi skulle skisse 30 skisser.
Det fikk vi på fredag og måtte skisse ferdig til mandag.
Gjett om hvor mye vi jobbet..... MYE.
Så på mandag fikk vi beskjed om at vi måtte bruke 10 skisser i ett maleri!

Spennende oppgave

Jeg hadde stor frustrasjon - vekst og mestring på denne oppgaven.

Sånn følte jeg det først





Her er resultatet!

JA, en ting jeg ikke har nevnt før .
Jeg har ikke samsyn, jeg har ikke dybdesyn, så en slik øvelse for meg er rett og slett en prøvelse.
Men jeg prøvde, er fornøyd og ha strukket grensene - myyye

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar