Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 30. juli 2018

Boktips - lesetid = sommerferie

Jeg er så fornøyd med at jeg kan få lest masse bøker i ferien.
Da er livet helt komplett.

Nå har jeg Storytel også, og er inne i en engelsk periode.
Hører bare lydbøker på engelsk, takket være Wenche.
Hun har anbefalt meg noen fine, og det er deilig å ta på høretelefoner, og gå i sin bokverden.

MEN jeg er også veeeeldig glad i å lese bøker, og jeg leser fort.
Jeg kan lese ferdig en bok på en dag om jeg har tid.

Og jeg digger det, får så inspirasjon, og glede og ro og påfyll.

GLAD BOK



Jeg må nesten fortelle om noen av bøkene.

Bak Lukkede Dører av B.A Paris - forlaget er Gyldendal.
FIIIIN bok altså, jeg bare digget den.
Hadde egentlig ikke tid til å lese men den fenget.
Så når jeg begynte på den klarte jeg ikke å legge den fra meg.
Jeg måtte bare lese den ferdig.
Den er såååå bra.
Psykopat, redsel - løsningsorientering - og ikke minst happy ending.
Da har jeg ikke sagt for mye
Terningkast 5

Å slentre Plystrende forbi kirkegården av Susan Crandall - CappelenDamms
Dette er en søt fin historie, jeg likte den veldig godt.
Den hadde også noen vendinger du ikke så.
Men historien og hvit og svart ( som det ikke er lov å skrive).
Hvordan vennskap utviklet seg, og at de begge vokste på øyeblikket de var sammen.
Jeg likte når faren kom inn i bildet, jeg likte slutten.
Dette er også en feeelgoood bok
Terningkast 5

Tre Ønsker av Liane Moriarty - Panta Forlag
Denne er jeg akkurat ferdig med . Og så utrolig fornøyelig.
Jeg blir så godt humør av litt kaos, litt familie drama og enda mer kaos.
Jeg digget denne boken, og leste den fort ut.
En slik du grubler litt på etterpå, men det er en god grubling.
Og slik boken er lagt opp tenker jeg her må det bare komme EN BOK 2 , smiler.
Anbefales
Terningkast 5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar