Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 22. juli 2018

Maten på Holbæk kunstnerhøjskole er en kulinarisk opplevelse -

Igjen siden jeg har vært på kurs før, så vet jeg hva jeg går til!

Maten på Holbæk kunstnerhøjskole er så utrolig flott.
De legger seg så i selen for at vi skal nyte, hygge og for noen opplevelser.

Det er en forholdsvis enkel frokost.
Grøt, eller havregryn med tilbehør melk yoghurt .
Det er ferske rundstykker eller brød, bytter på med ost - smør og syltetøy.
Så er det frukt banan, appelsin, eple eller pære, det byttes på.

Lunsjen er en opplevelse i seg selv.
De er kunststykker rett og slett.
Ingen dag var lik, alt var flott dandert og er en skue for øye.

Bare nyt

Dette er bare noen dager.
Men har du sett noe så flott!
Og det smakte like godt som det ser ut.

Så var det middagene, de også var flotte.
Det var 3 grill kvelder, det var mye middager hvor det var satt frem i buffen.
Det var flinke til å utnytte left overs.
Og det smakte like godt som lunsjen.

Kl. 16.00 fikk vi rundstykker med smør så vi ikke skulle bli så fort sultne.

Vi spiste altså kl 8-12-16-18.
Jevnt inntak i 2 uker, og resultatet er desto hyggeligere.
Jeg har tatt av noen kiloer, kjempegøy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar