Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 8. april 2018

Øvelse gjør mester......

Jeg har en barndomsting...

Rokkering!!!

Husker du når du stod ute i skolegården og hadde rokkering.
Jeg ønsket meg alltid en rød, men jeg fikk en blå.
Den hadde hvite og blå striper og var bare min, selv om jeg ønsket den røde, men den fikk storesyrran.

Og jeg var god til å rokke, skikkelig god.

Vel, på mitt treningssenter der har de rokkering.
Første gang jeg så den så tenkte jeg å så gøy.
Men det tok noen dager før jeg nærmet meg.
Den første gangen klarte jeg bare 1,5 gang rundt så datt den ned.
Men jeg gav meg ikke, fant en krok i helsestudioet og begynte.
Nå er jeg oppe i 200 runder før jeg gir meg.
Jeg kjører 3 sett a 200 og får pulsen opp ganske så bra.

Så øvelse gjør mester!!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar