Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 15. april 2018

Hagen vekkes til liv! av Skippertakgartneren

På lørdag skinte solen, og det var ingen absolutt ingen unnskyldning.

Skippertakgartneren måtte til pers!

Siden jeg er en systematiker, og plenen ser død ut, ja da begynner jeg systematisk med firkanter.
Jeg raker og jeg raker og jeg raker.
5 timers raking, beste work out ever, og i dag søndag er jeg rett og slett dødsstøl.
Brukt noen muskler jeg i hvert fall ikke har brukt på helsestudio ( rart det altså).

Men i hvert fall, det ble 6 søplesekker med gress og grener.
Hagen ser innbydende ut og jeg digger det ( selv om jeg er skippertakgartner).

I dag søndag har jeg raket grus, flyttet grus og de musklene som prøvde å si at de er OVERBRUKT, ja de ble brukt i dag også!

Etter alt dette, så begynte jeg å bære ut alle hagmøbler, dandere og det ble så fint.
16 grader i sola, ingenting å klage på.

Nå skal det plantes litt stemor, og få litt farger i krukkene så blir det riktig så fint.

Deilig med en slik helg også!

Plen venstre ikke raket, plen høyre raket - lekkert!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar