Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 15. april 2018

Mat for 100-lappen - Anbefales

I uke 15 så tilbød flere restauranter i Moss, mat for 100-lappen.

Lp og jeg tenkte at det skulle vi jammen til meg benytte oss av.

Vi har vært på Moments :
Spist deilig Panert Rødspette med salat remulade og pommes frites.
Deilig fisk deilig mat, rett og slett en terningkast 5.

Dagen etter var vi på Ming
Og fikk en nydelig rett sterk men god.
Det var oksekjøtt og wok grønnsaker, ris og nevnte jeg sterk :-)
Lp synes den var nydelig, den ble litt for sterk for meg, men den var en terningkast 6 allikevel.

Bajazzo
KyllingWrap med pommes frites.
Helt greit, måte lete etter kylling, men den smakte godt.
Terningkast 4

RO
Vi var på konsert den dagen.
Sidsel Strømnes hadde nydelig konsert.
Vi hadde kjøpt konsertbilletter og tok altså en middag med venner først.
Dagens rett var italiensk pizza kylling m mozzarella, oliven .
God, kanskje litt smakløs - men deilig italiensk bunn. Denne var en terningkast 5.

Jeg tenker at når restaurantene går til det skritt og "bjuder på", da må vi bare stille.

Herlig uke men 0 middagslaging.

Bare det, er en terningkast 6+

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar