Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 2. april 2018

Bøker i påsken

Jeg har lest ett par bøker også, riktig så deilig og ha masse tid og bare nyte

 Prosesslederboka, har jeg jobbet med i hele påsken, deilig å utfordre seg til å løfte blikket å tenke lange gode tanker uten å bli avbrutt.
 Denne boken er i serien av de 7 søstre, perlesøsteren var en fin bok, jeg hygget meg stort.
Hun er så dyktig til å fortelle og en blir revet med, og leser boken ganske så iett.
Dette er vel den vakreste påskebok - Hagen for små begynnelser, og det var en bok om sorg og tristskap - det å miste den du elsker, og klare å samle trådene og leve videre.
Den var bare så fiiin, den kan jeg trygt anbefale - Feelgood bok altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar