Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 8. oktober 2017

Utstilling

Trudelu!
Akkurat ferdig med en hel helg med utstilling.

Var med i ett fellesskap, og det var både moro, slitsomt, og rett og slett litt nervepirrende.

Nå er det nesten tre år siden jeg har hatt utstilling.
Og dette var bare deilig å få luftet maleriene.

Jeg la meg helt helt bevisst ned på pris, for jeg ønsket litt utskiftning.

Og jeg fikk solgt 2 bilder kjempefornøyd.
Hadde 9 med meg  og 2 solgte, det er da bra.

Men det var så mye mennesker de sier at det var mellom 2-3000 mennesker.
Alle eller i hvert fall utrolig mange var innom og tittet.
Phu så gøy






Dette var mine
Så hadde jeg denne utstillingen med 2 andre damer.
De fikk også solgt bilder
Den ene fikk solgt 2 stykker den andre Britt fikk solgt 1 stk.

Moro






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar