Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 29. oktober 2017

Atelie - min beste investering!!!!!

Tenk at vi har hatt atelie en måned allerede.

Det føles som en evighet, samtidig som det er helt nytt.

Men det er så deilig.
Nå har jeg alt samlet på ett sted, jeg slipper og bære til og fra.

Jeg kan bare dra dit, sette på tekoker, på musikken, også er alt der.
Har maleklær og ellers alt jeg trenger.

Så er det bare å male i vei.
Når jeg er ferdig er det bare å rydde og vaske, og vandre hjem.

Og det er bare morsomt å dele ateliet med noen, å male kan være veldig ensomt.
Men når en deler det med noen, da er det akkurat det vi har felles.
Fantastisk

Nå prøver jeg å være litt strukturert så jeg går fast 2 dager i uken, og prøve å få til en kveld i helgen.
Men er det for mye som skjer så er det ingen grunn til panikk.

Dette skal bare være energipåfyllende, og hittil har det vært akkurat det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar