Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 2. oktober 2017

Bifferiet mitt nye treningsstudio

Vel, helsestudioet er ikke så nytt.
Det er bare at forrige uke så endret jeg tiden.

Jeg pleier å reise rett etter jobb, opplever det som utrolig praktisk.
Men forrige uke så fikk jeg ikke det til.
Jeg gikk sent på kvelden og når jeg kom til helsestudio så var det som om det var ett helt annet studio.
Det var ett bifferi.
Kan du tenke deg, store mannfolk som står og speiler seg og ser på sine svulmende muskler.
Hva i all verden....
Det er jo bare kleint rett og slett.

Og disse småjentene da som av en eller annen grunn skal ligne på Elsa i Frost, med gråflette, smal midje og porselens aktig hud. Jeg blir så fasinert.
Og de jentene trener altså! foran speiler pumper de i vei.
Gutta står med åpne munn og sikler.

Min konklusjon er:
Kom deg tilbake til rett tid, og alt blir som normalt igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar