Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 29. oktober 2017

NY GANG - for meg ihvertfall

Jeg har sett på en mørk vegg jeg har hatt i gangen.
Når jeg malte den så synes jeg lilla var fin.
Men dessverre så ble jeg veldig fort lei den.

Og jeg har grublet hvilken farge vil jeg at skal møte meg når jeg kommer hjem.
Jo! jeg trenger FARGE.....

Så jeg kjøpte RØD, og gikk i gang.
Første strøk var rett og slett katastrofe.
Den så bare så Orange ut, og jeg ble irritert på meg selv at jeg hadde valgt feil farge.

Men så på strøk to så det bedre ut.
Og på søndagen når musikermannen tok strøk tre, ja da ble den berre lekker.
Forandring fryder!

#merfargetilfolket

Glad farge, god energi, og lys og fin

Glad søndag



 Ferdig FIIIIN








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar