Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 15. oktober 2017

LykkeBobla - Ateliekveld

Etter utstillingen, så følte jeg meg både energifull samtidig som jeg var litt sliten, om det er lov!

Vel, jeg dro ned til atelie på tirsdagskveld.
Britt var der og fikk snakket om alt som var positivt med utstillingen.

Så begynte vi å male og satt på litt god musikk:
Diana Krall, Eva Cassidy og vi gikk inn i malebobla.

Britt dro avgårde og jeg hadde atelie for meg selv.

Jeg lot ting bare flyte, you know: "Go With the flow".

Og det ble noen deilig malerier, som forteller i hvert fall meg at jeg er på rett sted.

Jeg lekte med svamp, og med intuativ maling.
Det er så gøy, timene forsvant, og det var mørkt når jeg dro hjem.

Men for noen deilige malerier


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar