Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 29. oktober 2017

Baby på gården

Minste syrran har flyttet på gård.

Hun har hund Max, nå har hun fått en baby, nemlig en liten kattunge i huset.
Først var de usikre på hva dette nydelige nurk skulle hete.
Men så etter en helg så ble det Pepsi.

Altså Pepsi og Max, hysterisk morsomt!

Men jeg er ikke akkurat katte elsker, men for å vise min interesse så dro jeg på besøk.
Og helle dutten så nydelig.
Men det er jo verre en å ha små barn.
Denne kattungen skjønner ikke sitt eget beste, han henger i gardiner, går på bordet og skal ta på sterarinlyset.
Han ligger i potteplantene, og han er en liten men søt ramp.
Syrran og mann løper etter og sier nei og nei og atter nei.

Heldigvis så kunne jeg bare sette meg i bilen.

Søt ja men kjære for en jobb.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar