Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 3. september 2017

YES - ATELIE

Hærlige søndag.

Jeg er så fornøyd i dag, for jeg har tatt steget og funnet ett ATELIE.
Nå kan jeg flytte fra "lekestua" også kalt Atelie til ett ordentlig ett.

Jeg har fått atelie på en gård, og det er høyt under taket og masse luft, lys og hvite vegger.
Hææææærlig!

Jeg skal leie det sammen med en annen kunstner Britt. Vi kjenner ikke hverandre annet enn at vi er på en boble lunsj sammen en gang i året. Vi har vært 5 år på rad sammen, ender alltid opp med å snakke maling.
Og nå skal vi dele atelie.

Vi har takket ja i dag, og flytter inn 1 oktober.

Atelie må jo bare hete : LykkeBoble Atelie

Dette er jeg sikker på bare vil gi påfyll og masse energi.

Gleder meg





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar