Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 2. september 2017

Farvel

På lørdagskveld fikk jeg en meget trist beskjed.

Min kjære venninne er gått bort, og jeg ble så trist og lei meg.
Jeg ble litt satt ut og har hatt en tøff uke.

Når gode, snille, omsorgsfulle, vakre både på utsiden og innsiden går bort så altfor tidlig.
Da blir en sittende og blir litt lammet.

Jeg har tenkt, jeg har gått tur i skogen, jeg har grått og jeg har vasket, og omgjort, fordi jeg orker ikke sitte å tenke på at jeg aldri får se henne igjen.

Hun var en solstråle og hun vil bli husket som en solstråle.

Jeg er så glad for at hun har vært en del av mitt liv.
Jeg er så trist og lei meg for at vi aldri får ledd sammen igjen.

Glad i deg Snuppa, Anne Berit,


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar