Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 23. september 2017

Maleinstruktør - kurs med flotte damer

Jeg ble spurt om jeg ville holde ett malekurs.
Jeg blir alltid litt ambivalent når noen spør om det, har vel ikke den helt store selvtilliten til at jeg kan klare å formidle teknikker til andre.

Men jammen til meg det gikk så fint.
Det er andre gang jeg holder kurs der, og det er så gøy.
Damene er så ivrige, de har ikke en gang tid til pause.
Vi jobbet fra 10.00-15.00.
Og det ble noen flotte bilder.

Det jeg formidlet bort var lek, og With the flow, ikke tenk, bare vær i bildet.

De malte med svamp, de malte med mastercard, de malte på plastikk, og de malte med kartong.
Mega flott dag





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar