Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 23. september 2017

Kreativ skrivestund

Kan du tenke deg noe bedre, enn å tusle tidlig opp.

Dra på seg rakksokker, god kjolen og sette håret i en tufs.
Få i linsene og sette lesebrillene på nesen.

Hente store tekoppen, tenne lys og sitte og nyte dagen.

Ta frem skribleboken og bare skrive vilt.
Retter aldri når jeg er i flyten.

Jeg har teknikken at jeg går tilbake til noen dikt.
Humrer litt for meg selv og tenker, hvor i all verden har jeg vært her!
Så ser jeg på datoen, den sier alltid mye.
Så må jeg bare lese en gang til.

Det er mye i dette hodet, og heldigvis er jeg så smart at jeg skriver ting ned.
Kan ikke huske enkelte ganger de fortellingene jeg har skrevet ned.
Noen er fra drøm, da skribler jeg de ned når jeg våkner, eller noe jeg har grublet på.

Det å begynne med dikt, dvs leke med ord.
Da får jeg fort flyten.

Nå har jeg også bevisst gått til bloggen, og prøver å skrive mer jevnlig her også.
Går fint.
Noe kan  jeg dele, noe vil jeg dele.

Det er noe som heter : Men tankene mine får du aldri!
Så noe vil du aldri få......

Ha en fortreffelig søndag.

Gjør noe latterlig morsomt!!!!

Mat må a ha.... da blir hun stabil, ler meg skakk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar