Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 17. september 2017

Intuative Painting

Morro jeg leker nå og prøver meg på intuative maling.

Grunntanken:
Tro
Selvtillit
Forståelse
Metode

Jeg sier bare, leke leke og leke.

Jeg koser meg med den nye teknikken, og plutselig ble alle bildene mine lyse igjen fremfor det sorte, mørke.

Deilig

Nå er det slik at en må øve og øve og øve og det har jeg gjort.
Tatt mange gamle lerret og malt over, befriende og deilig.

Glad Søndag


Elendig på å ta bilder, I know

Dette lekte jeg med i går - stenhard pensel, spatel, avispapir og spruteflaske


Lekent og lett, jeg og de landskapene mine!

Igjen her er det spatel, avispapir, zink hvitt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar