Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 29. juni 2015

Lesehest

Jeg elsker å lese bøker, har alltid en bok "på gang".
Nå på 2 måneder har jeg lest over 23 bøker.

Det er så deilig å lese bok, bare forsvinne i boken, være der og da.
Hører på deilig musikk i bakgrunn, og koser meg stort med lesingen.

Jeg trenger ikke tv eller andre ting, bare jeg har en bok jeg kan hygge meg med.

Jeg er ikke alt lesende, kjenner med en gang om det er en bok for meg.
Egentlig så trives jeg aller aller best med krimbok, men i det siste har jeg lest skjønnlitteratur også

Nå har jeg snart sommerferie, og da må jeg vite at jeg har "nok" bøker, det er viktig.
MÅ bare ikke gå tom, da blir jeg stresset.

Så jeg Hamstrer.... Alltid kjekt å ha en bok på lur, en vet jo aldri når striregnet eller stekende sol dukker opp og jeg utnytter begge dagene :-)

Jeg har 4 ukers ferie, dvs MANGE bøker........



.Her ett lite utvalg, det er bare det at jeg har lest av disse 10 bøkene 3,5 av de alt.
JA jeg vet at jeg skulle vente, men vips så var de lest.
Lykken er en søt hevn, var bare så fornøyelig at den tok jeg på en dag i sola.
6 år, den klarte jeg bare ikke å legge fra meg, så den var også "spist på en lørdag".
Guernsey - forening for litteratur og pottskrellpai. Den ble du fengslet av og klarte heller ikke å legge fra deg, jeg likte karakterene, jeg likte menneskene og jeg likte fortellingen.

Sånn er det bare, jeg regnet så fint ut at på 4 uker ville jeg ha behov for ca 21 bøker.
Jeg var på god vei, 10 stk, men jeg har altså rotet det litt til, så jeg får bare finne noen "nye skatter".

Bøker er bare så utrolig deilig.

Gleder meg til ferie og lesetid

Hilsen en Lesehest

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar