Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 18. juni 2015

JenteHelg på Farmen

Jeg er så heldig å ha en lille søster som har en bondegård i Sverige som vi kaller Farmen.

Vi var invitert Britta, Lise og jeg til en helg med latter og hygge.

Jentene hentet meg på jobb og vi kjørte avgårde i Brittas Mustang cabriolet, den bråket bra i hvert fall.
Vi var fremme i Mellerud rund 1600 innom butikken og systembolaget.
Så smalt vi champis og skålte i godt selskap.

Været var super bra, og vi satt ute og solte, snakket og grillet.
Men rundt 2230 så frøs jeg nesten bort, og ønsket meg veldig inn i varmen.

Fredagen ble til lørdag og vi tuslet i seng rundt 1.30.

Lørdagen var det rolig frokost, mye snakk og latter. Omvisning av Farmen, og SvenskeprinseBryllup, og da måtte vi jo igjen skåle i champis.
Det ble mer latter og moro, og vi gikk sent i seng denne natten også.

Men det å sove til vi våkner, drikke te og snakke gode samtaler, ja det er medisin for sjelen.
Så skinte solen, vi satt noen timer , før vi kjørte hjem.

Hærlig helg, med super vertskapsDame, lillesyrran du er best!!!!!

Takk for energipåfyllshelg


Snille lydige Max imponerte stort, vel oppdratt ung mann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar