Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 16. august 2014

Pusse opp ......

Mormor har kjøpt ny leilighet.

Hun trenger å komme ett sted med mindre trapper.

Stedet er Framnes i Moss. Det er ett stille etablert område, med god utsikt mot Moss.
Riktig vakkert er det, vannet så nærme, ganske så beroligende faktiske.

Tror det kan bli riktig så fint, nå jobbes det ihvertfall på spreng

Vi er tre søstre og vi har jobbet nå 8 timer hver dag fredag og lørdag.
Vi har malt vegger på soveværelse, to strøk tak. Og Idag kom våre bedre halvdel og hjalp oss med å legge gulv. Ferdig, bare lister igjen.

Så har vi malt to strøk i stua og jeg har malt tak i stua. Brukte to tuber akryl binder til å tette ved listene. Men det ble meget bra.

Idag søndag , kjenner vi alle på kroppen dette kjøret.

Geir og Lp har lagt gulv i stua.

Jeg har malt tak og vegger på toalettet. Og mine søstre Bente og Trine har malt 3dje strøk gang.

Så gikk vi igang med dører og lister, allerede malt 2 strøk.
Kroppen er kaputt, 23 timer opp pussig på en helg , fem personer, rov drift på oss selv.

Gutta skal legge gulv gang, også er det vinduer som skal males. Listing så er vi ferdig.

Synes vi er kommet langt jeg da.

Kjøkken og bad må taes siden, men nå er det innflytningsklart snart ihvertfall .


Bilder kommer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar