Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 3. august 2014

Holbæk - Mandag 23/6

I dag våknet jeg tidlig 05.30, og vet du da begynte de på kjøkkenet. Hørte de skramlet i kopper og kar. Og rundt seks kom det deilig nybakt brød lukt!
Deilig, det å ligge og høre på lyder, nye lyder.
Damen i vaskeriet under meg begynte halv syv, hun satt på de store vaskemaskinene, hørte det duret og romlet, men når en er på eventyr så er dette godlyder, ikke stress og ikke irritasjon, bare godt lissom.

Vi møtes i spisesalen kl 08.00, og da forsyner alle seg, fra ett langbord.
Det er nystekt brød, litt pålegg ikke mye.
Korn og frukt.
Jeg holder meg til havregryn og økologisk youghurt, og topper det hele med ett fantastisk hjemmelaget syltetøy av rips, vild bringebær, tyttebær og skogsbær tror jeg det er.
Friskt alt sammen.

Så trasker jeg min morgen tur i parken, går 3-4 runder fordi igjen jeg må tenke på ryggen.

Deretter går vi til forelesning hver morgen fra 09.00-09.30.

Deretter er det undervisning i Laden med lærer.

Vi begynte med tegneøvelse i dag, satt og så på vedkommende over en selv, og skulle tegne henne uten å se ned. Morsomme piccasso bilder.
Så var det stillben, og vi skulle finne noe vi selv ville tegne.
Jeg fant 2 dusjflasker som "snakket " sammen.


Grillaften første kveld, det var jo St Hans aften, og igjen maten er flott.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar