Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 3. august 2014

Holbæk tirsdag 1/7

I dag har Brittamin bursdag, så jeg måtte jo bare sende henne en sms.
Grattis Brittamor, savner deg!

Nå er det innspurt, det betyr lite søvn, og mye maling.

Heldigvis så gir disse damene meg god energi, og jeg opplever at jeg er i en fin modus.
For meg er det ikke å produsere mest mulig som jeg gjorde før, nei nå er det å stå i det jeg holder på med, det å tørre og strekke grenser.

Mitt motto for malekurset, er å gjøre ting jeg ikke kan.
Ikke å sitte og male det jeg gjøre hjemme.

Dermed opplever jeg at jeg har en god progresjon med denne type ferie.
Jeg flytter meg, om du skjønner hva jeg mener.
Jeg åpner nye muligheter, og jeg presser grenser, for mitt kreative malerskap.
Det er det jeg liker!

Spennende ny teknikk for meg
Med tape, og skisse, og utfordring i farger, ikke noe jeg egentlig ville gjort.
Men digger resultatet.

Skritt :  11387

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar