Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 3. august 2014

Holbæk - Torsdag 26/6

I dag var jeg trøtt, trøtt og trøtt.

Frokost, lunsj undervisning.
Dro inn til Holbæk og shoppet  Hærlig liten by som jeg trives stort å besøke.
Jeg digger butikkene, og jeg kjøper jo så mye stæsj, blir så kreativ å kjøpe potte, vaser og ting jeg ikke kan leve uten.

Jeg jobber fremdeles med Sjiraffen, og Ann Marie har utfordret meg til å begynne på ett bilde til så jeg ikke blir for opphengt av Sjiraffen, har noe å gjøre med kreativiteten.

Fantastisk dag, rett og slett.

Vel hva gjorde jeg da, jo jeg tok en ny sjiraff, ikke smart.
Den skal bli bare hvit og svart, litt sånn grafisk, om du skjønner.

Bildet er stort selv om det kanskje ikke ser slik ut her.
120 x 140.

Må vise litt av den flotte maten vi får:


Tror faktisk jeg må lage ett eget innlegg på den gode maten i stedet.
Vakkert!

Skritt. 15499

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar