Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 3. august 2014

Holbæk Mandag 30/6

Frokost, lang tur i parken, ryggen begynner å si ifra.
Malte og malte, begynte på nye verker.
Deilige farger,
I dag laget jeg ett fugler i sivet bildet.
Og da stod jeg med en bambus stang, hvor penslene hang på og da vil den ikke gå dit hvor jeg vil men der hvor den selv vil.
Det er en befriende øvelse, og det er absolutt ikke enkelt altså.
Men du så moro.

I dag ble det en ny cava på deling for oss 4 norske.
Vi har funnet tonen, og vi ler så utrolig mye.

Jeg trodde jeg hadde bristet ribb bein, fordi jeg klarte ikke å reise meg ordentlig opp før det stakk i ribb beinene. Men etter å ha snakket med jentene mine så skjønte jeg at jeg var støl av latter!
Skikkelig støl, Anne berit lurte på om vi måtte dra på legevakten.
Men er det ikke befriende , støl på grunn av latter.
Kan man bedre ha det


Skritt: 14457

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar