Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 9. juli 2013

Reisetur til Holbæk kunstnerhøjskole 2013

Søndagen kom og jeg var klar for å reise på min eventyr, male kurs på Holbæk.
Jeg er jo ikke glad i å kjøre, så det er en stor bragd for meg hvert år, når jeg tar meg sammen, og kjører 62 mil i ensomhet, mye kan skje.... og det gjør det faktisk!

SMS jeg sendte hjem etter endt tur:

Daus, da er jeg fremme , begynte med at bensinkortet ikke virket, så datt vindusvisker av på høyre side, fikk reddet den. Så slukket gps, da var det svart en stund. Men med hold og trykk så virket den også. 5 timer før første stopp. Der mistet jeg bilnøkkel i do, fikk lirket den opp og tørket den. Så var det broen, positiv selvsamtale og det gikk bra !

Need I say moore .....


My roommate, and gooood friend Marianne :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar