Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 9. juli 2013

Mandag 24.06 - Første dag på Holbæk


I laden, hvor vi "bodde" de neste 14 dagene...
Skritt: 13500
Frokost: Grønnsakssuppe m /brød
Middag: Grilling i hagen.

Idag våknet vi kl. 07.00, Marianne gikk og trente Yoga, og jeg gikk på badet.
Vi har grei arbeidsdeling, og det er ingen gnisninger i det hele tatt.

Så var det morgenmat, som består av grøt eller korn, brød og ost/syltetøy og en frukt. Dette har vi hele oppholdet.

Morgensamlingen var med Søren Martinsen, og han maler landskaps utrolig interssant foredrag.

Så gikk vi til Laden og fikk vår første oppgave.
Vi skulle male en artisjokk.
Mmmmm
Jeg slet, men når jeg snudde den og malte den opp ned, DA fikk jeg til lys og skygge, kjempelurt.
Jeg brukte 7 timer, og vi hadde bare lov å bruke 4 farger, dette gir toner av farger og en kan lage en fin palett på ihvertfall 7 farger uten problem, fin øvelse.

Vi går turer for å ikke stivne etter så mye maling, vi har skritt teller, og det gir oss en peke pinn på om vi går "nok."
Derfor vil skritt mengden komme hver dag.

Etter grill til middagen, forsvant vi til Laden for å male mer

her er Janne og Mariannes resultat , flinke !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar