Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 23. juli 2013

Bøker i sommerferien

For meg er litt av ferien, tid å lese bøker, da blir jeg bare lykkeligere rett og slett.

Og iår kom jeg meg igjennom 7 bøker, de to første ukene var jeg på malekurs og da rekker jeg ikke denne aktiviteten. Men de to neste, da har jeg hygget meg i solen.
Lest bok, hørt musikk og nytt det flotte været.

Bildet kommer


Så bøker i sommervarmen YES!

Jeg har fått med meg Politi av Jo Næsbø, den var god, og jeg digger måten han skriver på.
Jeg har lest Kepler den siste, også veldig bra.
Engholm var en ny krimforfatter, meget bra hennes siste bok.
Så har jeg lest noen "rare" og de også spennende, utfordre meg selv litt

Bøker YEEEEEEEEEEES

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar