Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 22. juni 2013

Nu er jeg klar for sommereventyr 2013

Maleri sakene er pakket, maleklærne er pakket. Så nå er jeg klar!!!
Kjøpt nytt kamera idag, som er ett slik kamera titt og ta, passer meg utmerket.
Så jeg skal være flink iår, og ta mye bilder, det er så godt å ha disse minnene på bilder :-)

Jeg kjører ca 8.30 i morgen, må fylle bensin og kjøpe spylevæske, så er jeg klar til 62 mil.
Kjøpt lydbøker iår, så da skal det gå bra, slipper å kjede meg da, det ble krim - both ways.

Tenk å få lov å gå i male boblen i 14 dager, møte andre malemennesker som bare prater maling.
Kjempe hyggelig, gleder meg stort!

Så du vil høre litt etterhvert , vet ikke helt hvordan jeg får logget på veien, men skal skrive dagbok, for da husker jeg

Har sett værmeldingen i Holbæk, og det sier regn , regn og atter regn. Men det spiller ingen rolle, vi står jo i en stor låve med murvegger som holder både kulde og varme ut.
Jeg er skodd for å si det slik:-)


Glad sommer til deg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar