Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 9. juli 2013

Onsdag 26/6

Noe nytt :-)
Skritt: 12143
Morgenmat: Curry chicken m /rødkål, i kunstverk, tomat, ruccalasalat, oliven, strødd på med bacon
Middag: Frikadeller med ny poteter, spisskål og stuing.

Idag hadde Jesper Palm morgensamling, og han snakket om sine verker.
Han er en utrolig dyktig lærer og leder, han er god både pedagogisk og han er flink til å lære bort.

Vi hygger oss i timene.

Idag har jeg hadde en oppgave å male en artisjokk, igjen malt den opp ned, da får jeg til lys og skygge.

Så har jeg malt en kongle, den holder jeg på fremdeles.

Vi dro og handlet litt, både mat og drikke, for ellers duger helten ikke.
Kjøpte frukt, jørdbær , druer, pærer, banan og sukkererter.

Så spratt vi champis for å feire min seier og Mariannes seier (private ).

Men Jesper kom med en Cosmopolitan som en liten gest, til at vi var så dyktige.
Kjempehyggelig,
!
Dermed ble det en kreativ kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar