Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 23. juli 2013

Tilbake på jobb

Etter 4 uker ferie er jeg nå tilbake på jobb, og vettu det er faktisk bare oki.

Ja, jeg har hatt en flott ferie, og ja jeg har hatt lang ferie, så det er vel litt med det at en kommer tilbake til det vante.

Jeg har begynt å sykle til jobb, og det er godt 25 min sykling, jeg er på dag 2 idag og jeg er fornøyd.
Det er varmt, men det spiller jo ikke noe rolle, jeg får dusje når jeg kommer frem tenker jeg.

Ferie er ikke oppskrytt det er nødvendig, og jeg håper at alle er flinke til å ta ferie, for det gjør noe med deg, både som person og menneske.
Du får ned skuldrene, du puster bedre, du spiser bedre og ikke minst du SMILER mer!

Så du som ikke har tatt ferie enda, men skal spare den.... til hva da

Kom deg på ferie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar