Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 13. juli 2012

Rammemaker - Janne

Ja, ja det er jo bare å hoppe i det!

Jeg har snekret rammer i hele dag, og jammen til meg er jeg ikke blitt flink også :-)

Jeg kjøpte med meg mange blindrammer i Danmark, det koster jo slett og ingenting der. Her i Norge får man ikke kjøpt det. Jeg må levere inn bildene og få de innrammet, og det koster flesk.
Har ikke råd til det, så derfor må jeg bare prøve selv.
Det er en teknikk helt klart, og det er jo ikke for ingenting at det er utdannelse i dette faget.

MEN jeg gir meg ikke vettu, og dermed har jeg brukt heeeele dagen på denne begivenheten, og jeg synes jeg er blitt dyktig også.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar