Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 11. juli 2012

Multitasking

Jupp den ene ferien er over, men jeg er jo fremdeles i min ferie.

Nå er det slappe av og rydde.

Og når jeg kom hjem fikk jeg den lure ide, å klore alle kluter.
Jeg har ett slik boblebad, så jeg satt bøtten i badekaret.
Men mens det skulle fylle seg, så måtte jeg multitaske.
Dvs jeg bruker dusj hodet putter det i bøtten, og setter meg på toalettet.
men når bøtten blir så full så faller dusjhodet ned i badekaret, og stålen står rett i taket, jeg sitter der og får full dusj.
Jeg tenker dette skjer da bare ikke, det er jo slik som hender på komifilmer.

Men neida jeg fikk men en dusj på morgenkvisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar