Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 11. juli 2012

Malekurs 5 juli Torsdag

Skritt 16500

Idag var det undervisning på morgenen og etter lunsj og på kvelden. Altså 3 bolker.
Vi hadde undervisning i fargelære, palett, rytme og komposisjon.

Vi fikk opplæring i grunnfarger og hva som var godt å blande sammen.
Og som Jesper sa, det er noe maling som er "banditten" dvs de tok over en farge, ikke lett å blande altså!

Vi malte til sene kvelden, da det var siste kveld for meg.

Så drakk vi champis, hvitvin og rødvin, og pratet og hadde det hyggelig sammen

Var ute og kjøpte gaver, drikke og ting jeg ikke kan leve uten fra Danmark!!!

Lunsj: fisk på salat eng med poteter. Reker og skalldyr (siden jeg er allergisk fikk jeg fisk og fisk )
Middag: Fisk og laks og brød og potetsalat.

Så må jeg bare avslutte med:
Tusen tusen takk for ett eventyrlig hyggelig maleopphold, og takket være deg Marianne, så ble det så utrolig vellykket.
Du er en inspirasjon, du er en dyktig lærer, du er tålmodig, og du har latter alltid på lur.
You make my day :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar