Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 13. juli 2012

Mine kryddervekster

Jeg er så stolt, det er så morsomt når en lager mat og gå ut i hagen og hente krydder.
Jeg har ikke så mye men jeg prøver å bruke det jeg har.
Gressløk, hadde jeg i eggerøren, kruspersille, må vi spise hver dag ( for vi har så mye ).
Basilikum og oregano lukter jo himmelsk så vi bruker det på det vi synes passer.
Så er det mynte, herre min jeg skulle ha det til moihots en, nå kan jeg snart levere til 3 puber :-)
Den er jo så viltvoksende!

Her er det bilde av Mynte først!
Så er det kryddervekstene og i tillegg så har vi plantet tomat og mai planter, det skal bli spennende å se om det blir en suksess.
Siste bilde er gressløken og sitronmelissen min, der har jeg også markjordbær, blåbær, stikkelsbær og rabarbra.

Jeg er jo rene gartneren



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar