Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 2. september 2018

Toppturer

Min gode venninne er med ett opplegg på jobben.

Du skal gå 10 toppturer før 31 oktober.

I går gikk vi altså en topptur.
Hun har en app også skal vi finne en rødpostkasse, der skal hun holde mobilen mot kassen, så blir hun registrert at hun har vært på bestemmelsesstedet.
Vi rotet oss litt bort kan du si, fant ikke helt stiene, men det var jo også en opplevelse.
Vi gikk litt i ring, fulgte ikke kartet men gikk mitt i hva kartet sa.
Men vi fant frem og tilbake. Og vi fikk brukt blodpumpen MYE.
Det gikk oppover noe så til de grader.

I går var det Rambergtoppen.
I dag er det Mosseskogentoppen, og Albytoppen.
Matpakke er laget, og turskoene er på.

Sola skinner og jeg tror det kommer til å bli en knall dag.


Det morsomme er at jeg er jo bare med som en supporter.
Vi går, vi skravler, vi svetter og vi ler.

Deilige søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar