Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 16. september 2018

Farvel min venn



På fredag sa jeg adjø til en tidligere kollega og venninne. Inger Helen og jeg har hatt kontakt i 24 år tenk på det.  Vi møttes på felles arbeidssted, og vi fant fort ut at vi hadde samme humor. Vi har ledd utrolig mye sammen, men samtidig har vi hatt de gode samtaler, de tunge samtaler, vi har vært lei og vi har grått og vi har ledd. Det å få budskapet at en venninne er gått bort, er bare ufattelig. Heldig vis for meg så fikk jeg det av en annen tidligere kollega, jeg leste det ikke på facebook. Og begravelsen var på fredag.  Det var en flott verdig og fin begravelse, sangene hun likte, og hele rammen var så fin. Blomstene de lilla var også helt rett. Og når de avsluttet begravelsen med Eg ser av Bjørn Eidsvåg, som hun har sunget og spilt på sitt flygel, da rant tårer. Jeg er så lei meg at en god venninne på bare 57 har gått bort, det er så ubegripelig.  Igjen Inger Helen tusen takk for alt vi har hatt sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar